سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات اشنایدر

اشنایدر الکتریک Schneider Electric شرکت تجهیزات  الکتریکی فرانسوی است، که در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، مهندسی برق، تجهیزات تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند.

 

پی ال سی اشنایدر , سروو موتور , محصولات اشنایدر , اشنایدر , اشنایدر الکتریک

تاریخچه شرکت اشنایدر الکتریک محصولات اشنایدر

این شرکت در سال 1836 توسط جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر تأسیس شد و در سال 1981 توسعه یافت. بخشی از سهام شرکت اشنایدر الکتریک ، در بازار بورس یورونکست ذکر شده و دفتر مرکزی آن، در شهر روی ملمزون، فرانسه قرار دارد. اشنایدر الکتریک جزئی از لیست فورچون جهانی 500 است و در فهرست 500 شرکت بزرگ دنیا جای دارد.

از سال 1836 تا امروز که شرکت اشنایدر الکتریک به متخصص در مدیریت انرژی تبدیل شده است .
شروع فعالیت شرکت در زمینه های آهن و فولاد ، ماشین آلات و کشتی سازی بود که بعد به برق واتوماسیون نقل مکان کرد. پس از 170 سال اشنایدرالکتریک امروزه به ارائه دهنده راه حل های بهره بری انرژی تبدیل شده است
قرن 19
1836:برادران اشنایدر پس از2سال فعالیت های ریخته گری کمپانی اشنایدر را تاسیس کردند. محصولات اشنایدر
1891:پس از تبدیل شدن به یک متخصص تسلیحات ،اشنایدر ابداعات خود را به بازار برق وارد کرد.
نیمه اول قرن 20
1919: استقرار اشنایدر در آلمان و شرق اروپا از طریق اتحادیه صنعتی و مالی اروپا(EIFU). پس از آن فعالیت خود را به ساخت موتورهای الکتریکی،تجهیزات برق برای ایستگاه ها و لوکوموتیو بزرگ ادامه داد .محصولات اشنایدر
پس از جنگ : اشنایدر به تدریج ساخت تسلیحات را رها کرد و به ساخت وساز ، فولاد وبرق رو آورد این شرکت به تنوع بخشیدن و بازکردن بازارهای جدید مجددا سازماندهی شد.
  1981-1997: گروه اشنایدر به تمرکز بر صنعت برق جدا از فعالیت های غیر استراتژیک آن است.
در اوایل قرن 21
2000-2009 : دروه رشد عالی ، موقعیت شرکت در بازار جدید : یو پی اس(منبع تغذیه اضطراری)،کنترل حرکت،اتوماسیون ساختمان و امنیت و تبدیل شدن به متخصص جهانی در مدیریت انرژی.
اشنایدر الکتریک Schneider
اشنایدر الکتریک به عنوان متخصص در سطح جهانی در مدیریت انرژی با فعالیت در بیش از 100 کشور، راه حل های جامعی برای داشتن انرژی ایمن، قابل اعتماد، اثر گذار، قابلیت تولید بالا و سازگار با محیط زیست ارائه می دهد. محصولات اشنایدر
Schneider electric  حدود 000, 110 کارمند دارد و میزان فروش آن در سال 2010 € 16?9 بیلیون بوده است و با مشارکت فعال شرایطی ایچاده کرده است که سازمان ها و کاربر ها بتوانند از حداکثر انرژی بهرمند باشند.
محصولات اشنایدر

آرتین کنترل با استفاده از تجربه بیش از 10 سال در صنعت کشور, ارائه دهنده محصولات اشنایدر الکتریک در ایران می باشد

https://artincontrol.com/%d8%a7%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%b1/