سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرور اختصاصی ایران ارزان

در این مقاله به معرفی و توضیح سرور اختصاصی ایران می پردازیم با ما همراه باشید !

 

سرور اختصاصی ارزان ایران

 سرور مجازی , سرور اختصاصی , سرور اختصاصی ایران

سرور اختصاصی ارزان ایران

امروزه با گسترش روزافزون دنیای ارتباطات و رشد فناوری اطلاعات استفاده از سرور مجازی و سرور اختصاصی بسیار زیاد شده است . سرور های اختصاصی بر خلاف سرور مجازی مجازی سازی نشده اند و سیستم عامل مستقیما بر روی سخت افزار سرور اختصاصی نصب می شود و کاربر می تواند به صورت مستقیم از منابع سرور اختصاصی که معمولا از سرور مجازی بیشتر است استفاده کند .

 

از سرور اختصاصی می توان استفاده های گوناگونی کرد برای مثال می توان با نصب مجازی ساز به سرور مجازی تقسیم نمود و بر روی هر سرور مجازی کانفیگ مورد نظر کاربر را انجام داد ، در این میان گاهی نیاز است که سرور اختصاصی در کشور ایران موجود باشد و در یکی از دیتاسنتر های ایرانی کولو شده باشد این موضوع باعث می شود که پینگ تایم سرور اختصاصی با کاربران ایرانی به شدت کاهش پیدا کند و دسترسی کاربران ایرانی به سرور اختصاصی ایران یا سرور مجازی ایران راحت تر خواهد بود .

 

به همین دلیل می توان از سرور اختصاصی ارزان ایران می توان برای ارائه سرویس هاست و هاست ایران به کاربران بهره برد .

 

عملا با خرید یک سرور اختصاصی ارزان ایران بر روی یکی از دیتاسنتر های ایران همچون تبیان ، پارس آنلاین ، زیرساخت ، آسیاتک و ... یک سرور قدرتمند بابت پردازش های خود و یا میزبانی هاست های پربازدید در ایران خواهید داشت که به سرعت قابل دسترسی خواهد بود .

 

سرور اختصاصی ارزان ایران به دلیل اینکه در دیتاسنتر های ایرانی قرار دارد و عملا امکان دسترسی فیزیکی به سرور های وجود دارد می توانند به عنوان سرور های قدرتمند دانلود برای سایت های دانلود ایرانی ایفای نقش کنند زیرا امکان اتصال هارد اکسترنال و دسترسی فیزیکی به دیتاها نیز موجود می باشد .

 

گاهی اوقات ممکن است سرور مربوط به سایت شما و یا سرویس ارائه شده توسط شما مورد حمله سرور های خارجی یا داخلی قرار بگیرد و برای تجارت شما تهدیدی محسوب شود ، برتری سرور اختصاصی ایران در مقابله با این موضوع این است که می توان در صورت بالا بودن نرخ حمله های خارجی کلا ارتباط سرور اختصاصی ارزان ایران رو با شبکه اینترنت خارج از کشور قطع کرد که در این صورت کاربران داخل ایران بدون هیچ مشکلی می توانند از سرویس شما استفاده کنند و متوجه اختلال نشوند ، در صورتی هم که حمله از ایران باشد خود دیتاسنتر مربوطه به راحتی می تواند آی پی های داخلی را بلاک کند .

 

سرور اختصاصی ارزان ایران برای راه اندازی سرویس هایی که نیاز به پینگ تایم پایین دارند همچون VOIP و یا ویدئو کنفرانس ها بسیار مناسب می باشند و کیفیت مناسبی برای این سرویس ها ارائه می دهند .

 

سرور اختصاصی ارزان ایران با کمترین هزینه بهترین کیفیت را برای کاربران داخل ایران سرویس ارائه شده شما به ارمغان خواهد آورد .

 

سرور اختصاصی ارزان ایران برای دارندگان آپلودسنتر های ایرانی نیز مناسب می باشد و امکان دسترسی فیزیکی به داده های سرور بستر مناسب تری برای دارندگان این سایت ها به ارمغان می آورد .

 

برای استفاده از سرور اختصاصی ارزان ایران و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های شرکت نوین هاست تماس بگیرید

نوین هاست ارائه دهنده سرور اختصاصی و سرور مجازی و هاست مناسب در ایران

https://www.novinhost.org/blog/434-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.html