سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Edge Security ، راهی به سوی آینده

در عصر اینترنت ، اطلاعات شخصی کاربران بیش از هر زمان دیگر  در معرض حملات مخرب و سایبری قرار دارد . نوین هاست قصد دارد در این پست به بیان این مطلب بپردازد که Edge Security چگونه می‌تواند از اطلاعات شخصی کاربران در مقابل این حملات مخرب محافظت کند.

 

Edge Security ، راهی به سوی آینده

سرور ایران , سرور انگلیس , سرور فرانسه , سرور مجازی ایران , سرور مجازی فرانسه , سرور مجازی انگلیس

در حال حاضر شرکتها اطلاعات مشتریانی را ذخیره می‌کنند که  به آنها اعتماد می‌کنند و داده‌ها و اطلاعات خصوصی خود را در اختیار آنها قرار می دهند . در این حالت ، شرکت مذکور با این داده‌ها و اطلاعات مانند داده‌های خود رفتار می‌کند : از آنها برای ارسال تبلیغات هدفمند استفاده می‌کند و یا آنها را به سایر سازمانها می‌فروشد. در عوض مشتری‌ها نیز یا به صورت رایگان و یا با تخفیف از محصولات و خدمات آن شرکت ( همچون  Gmail ،  Facebook و ...) بهره‌مند می‌شوند .

کسانی که اخبار را دنبال می‌کنند می‌دانند که امروزه دیگر این شیوه چندان به کار نمی آید . تقریبا هر روزه مواردی از نشت اطلاعات شخصی از شرکتهایی که به آنها اعتماد شده و اطلاعات شخصی در اختیارشان گذاشته شده است ، مشاهده می‌شود. در سال 2017 نشت اطلاعاتی Equifax منجر به افشای اطلاعات شخصی تقریبا نیمی از شهروندان امریکایی شد. تا پیش از آن بسیاری از امریکایی‌ها اصلا نامی از Equifax نشنیده بودند و یا نمی‌دانستند که Equifax این حجم از اطلاعات شخصی آنها را در اختیار دارد. مسلم است که چیزی باید تغییر کند.

Edge Security چیست؟

در شکل سنتی ذخیره? اطلاعات شرکتی ، کاربران اطلاعات را در اختیار شرکتی که مسئولیت محافظت از آنها را دارد ، قرار می‌دهند. این روش به گونه‌ای طراحی‌شده است که در آن کاربران در ازای خدماتی که از شرکت دریافت می‌کنند ، اجازه? دسترسی به این اطلاعات را به آن شرکت می‌دهند.

در Edge Security کنترل کامل اطلاعاتی که در این سیستمهای شرکتی ذخیره می‌شوند، همچنان در اختیار کاربر باقی می‌ماند. اطلاعات  قبل از آنکه برای ذخیره سازی به شرکت ارسال شوند، در دستگاه های کاربران رمزگذاری می شوند.

دلایلی که سبب می‌شوند Edge Security را راهی به سوی آینده بدانیم

در حال حاضر ، سازمان ها مقدار زیادی از اطلاعات شخصی مشتریان خود را جمع آوری و ذخیره می کنند. امیدوارم که این اطلاعات رمزگذاری شده باشند ، اما نشت اطلاعاتی  OPM  در سال 2015 نشان می دهد که همیشه اینگونه نیست. در مورد نشت اطلاعاتی OPM ، حتی رمزگذاری با استفاده از کلیدهای کنترل شده توسط OPM کافی نبود، زیرا مهاجمان شبکه کامل OPM را اجرا کرده و به هر حال می توانستند به داده ها دسترسی پیدا کنند.

Edge Security راهی به سوی آینده است، به دلایل زیر:

  • با استفاده از Edge Security نیازی نیست که برای محافظت از اطلاعات شخصی خود تنها به شرکتها اعتماد کنید.

در حال حاضر ، شما اطلاعات خود را به ازای دستیابی به بسیاری از محصولات و خدمات بصورت آنلاین ، در اختیار شرکتها قرار می دهید.  این شرکت ها با استفاده از تکنیک های داده کاوی برای استخراج اطلاعات با ارزش از آنها ، از این اطلاعات   درآمد کسب می کنند.  آنها به کمک  این اطلاعات دموگرافیک تعیین می‌کنند که  کدام تبلیغ برای  کدام مشتری جذاب تر است ،  یا هر مشتری به چه کالاها و خدماتی بیشتر نیازدارد و ... .

این شرکتها برای آنکه بتوانند از اطلاعات شخصی شما استفاده کنند ، باید به آنها دسترسی داشته باشند؛ و این بدان معناست که هر مهاجمی نیز که بتواند به طور کامل به سیستم شرکت دسترسی پیدا کند ، نه فقط به اطلاعات شما بلکه به اطلاعات میلیونها مشتری دیگر شرکت نیز دسترسی خواهد داشت. شما با ارائه? اطلاعات شخصی خود به یک شرکت هم به آن شرکت و هم به شرکتها و سازمانهایی که اطلاعات را با آنها به اشتراک می‌گذارد ، اعتماد می‌کنید . محافظت از اطلاعات و حفظ امنیت آنها در اختیار شما نیست.

با استفاده از Edge Security کنترل کامل اطلاعات در اختیار شما باقی می‌ماند.  اطلاعات قبل از خروج از  دستگاه شما رمزگذاری می شوند و کلیدهای رمزگذاری  نیز تحت کنترل کامل شما هستند.  Edge Security به این معناست که اگر اطلاعات خود را تنها به صورت رمزگذاری‌شده  در اختیار شرکتی قرار دهید ، دیگر نگران آن نخواهید بود که آن شرکت اطلاعات شما را چه به صورت عمدی (شرکای تجاری خود ) و چه به صورت ناخواسته (هکرها )  در اختیار کسی قرار دهد.

  • با استفاده از Edge Security دیگر نشت اطلاعات به تاریخ خواهد پیوست.

امروزه  نشت  اطلاعات یک مشکل بزرگ است. به طور متوسط  در هر ثانیه ، پنجاه و هشت فایل اطلاعاتی به سرقت می‌روند. از  این اطلاعات می توان برای سرقت هویت یا برای پیشبرد فعالیت های بسیار مؤثر فیشینگ استفاده کرد. هر یک از  اعتبارنامه های مسروقه  بین 15 تا 190 دلار به فروش می‌روند و از آنها تنها  برای ورود به سیستم استفاده می‌شود.

فایل کاملی که حاوی کپی اطلاعات مربوط به گواهینامه و سوابق بیمه‌ای رانندگان است را می‌توان در سایتهای Dark تا حدود 1000 دلار به خریدارانی که کارشان ساختن هویت جدید برای مشتریانشان است ، فروخت. این اعداد برای یک مورد فروش و یک فایل است و معمولا در هر سرقت اطلاعاتی هزاران فایل از این دست وجود دارد. تا زمانی که فایلهای سرقت شده به درد هکرها بخورد ، سرقت اطلاعات نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

Edge Security می تواند سبب شود که دیگر سرقت اطلاعات رخ ندهد. زمانی که  اطلاعات  به شکل رمزگذاری‌شده‌ در شرکتها ذخیره شود  و کلید رمزگذاری آن تنها در اختیار خود مشتری باشد ، هکرها دیگر انگیزه‌ای نخواهند داشت که به امید دستیابی به اطلاعات مشتری‌ها ، سیستم و سرور های مجازی شرکت را مورد حمله و سرقت قرار دهند.  با توجه به اینکه نشت و یا سرقت اطلاعات به طور متوسط 3.62 میلیون دلار برای یک شرکت هزینه خواهد داشت ، این

طرح و تصویب قانون الزامی GDPR در ماه مه سال 2017 برای سازمانهایی که مشتریانی در اتحادیه? اروپا داشتند ، به طرز جشمگیری سبب افزایش هزینه‌های سرقت اطلاعات شد : تا سقف 4? از درآمد جهانی و یا 20میلیون یورو ( هر کدام که بیشتر بود ). Edge Security روش ساده‌ای است که سازمانها با استفاده از آن می‌توانند خطر جریمه? GDPR بابت از دست رفتن اطلاعات مشتریانشان  را از بین ببرند.

  • با استفاده از Edge Security حجم اطلاعات شخصی ذخیره‌شده به صورت آنلاین به سرعت افزایش می‌یابد .

در سال 2015 یک کاربر به طور میانگین نود حساب کاربری آنلاین داشت که پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا سال 2020 به 210 حساب کاربری آنلاین برسد . حداقل در هر یک از این شرکتها یک آدرس ایمیل یا نام کاربری و رمز عبور برای شما وجود دارد. علاوه بر این ، شرکت هایی  که در صنایع بهداشت ،  امور مالی و رسانه های اجتماعی  فعالیت می‌کنند ، اطلاعات مربوط به جنبه‌های زندگی روزمره شما را جمع آوری و ذخیره  می‌کند، به اشتراک می گذارند ویا می فروشند.  هکرها می‌توانند با دسترسی به تعدادی از این مجموعه اطلاعات ، با استفاده از اطلاعات شخصی شما  برای  هر کسی که بخواهند یک هویت جعلی بسازند.

نتیجه

با استفاده از Edge Security می توان میزان اطلاعات شخصی و تعداد سازمان هایی که می‌توانند در این اطلاعات تصرف کنند ، را تا حد زیادی کاهش داد.  وقتی هش اطلاعات شما  درست کار می کند و در صورت نشت اطلاعات از سرور مجازی های شرکت از آدرس ایمیل شما محافظت می کند،هیچ دلیلی وجود ندارد که یک سازمان برای ورود به سیستم  به آدرس اینترنتی یا نام کاربری شما نیاز داشته باشد ،. با اجرای Edge Security ، حریم خصوصی مشتری و امنیت سازمانی به راحتی بهبود می یابد.

https://www.novinhost.org/blog/954-edge-security-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87.html