سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه

تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه

تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه

تعمیر ماشین لباسشویی اندیشه , تعمیرات لباسشویی در اندیشه , تعمیرات , ماشین لباسشویی , تعمیرات ماشین لباسشویی در اندیشه تهران

توسط سرویس ماهان ، با تیم متعهد ، متخصص و تکنسین های با تجربه به صورت سریع و آنی و اعزام تعمیرکار در محل شما انجام می پذیرد و نکته قابل توجه سرویس ماهان این می باشد که نیازی نیست شما ماشین خود را به تعمیرگاه ارسال کنید همکاران ما آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند و در سریعترین زمان ممکن در اسرع وقت بعد از ثبت درخواست تعمیرکار تکنسین های ما با بهره مندی از ابزارها و متدهای روز دنیا به محل شما اعزام و مشکل دستگاه شما را حل می کنند و اگر قرار باشد قطعه ای عوض گردد این قطعه با هماهنگی شما به صورت اورجینال انجام می شود.

درخواست مستقیم تعمیرکار

در ابتدای کار می بایستی بدانیم که ماشین لباسشویی چیست؟! در پاسخ به این سوال می توان این گونه توضیح داد که ، در سایت مرجع ویکی پدیا اینگونه توضیح داده شده است:

ماشین لباسشویی (ماشین لباسشویی ، ماشین لباسشویی ، یا ماشین لباسشویی) یک وسیله خانگی است که برای شستشوی لباسشویی استفاده می شود. این اصطلاح بیشتر در مورد ماشینهایی که از آب برخلاف تمیز کردن خشک استفاده می کنند (که از مایعات تمیز کننده جایگزین استفاده می کند و توسط مشاغل تخصصی انجام می شود) یا پاک کننده های مافوق صوت استفاده می شود. کاربر مواد شوینده لباسشویی را که به صورت مایع یا پودر فروخته می شود ، به آب شستشو اضافه می کند.

دفتر تهران :

021-33310295 | 02136840073

09399801438 | 09126466403

09125686878 | 09358997178

دفتر کرج :

026-32203097 | 026-32203122

026-36332503 | 026-36335883

09399801438 | 09126466403 | 09125689878 | 09358997178

سرویس ماهان بزرگترین و مجهزترین مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه در ابعاد و اقسام مختلف در منطقه اندیشه تهران و کرج و حومه می باشد که این تعمیرات به صورت حضوری در محل شما به صورت کاملا حرفه ای و مقرون به صرفه انجام می پذیرد و خیال شما از هر بابتی راحت خواهد بود.

سرویس ماهان بزرگترین مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه می باشد که آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در منطقه  می باشد.

چگونه به طور صحیح از ماشین لباسشویی خود استفاده کرده و در هزینه خود صرفه جویی کنید؟
خیلی وقت است که انجام لباس های شسته شده یک کار دستی بود! امروزه ماشین لباسشویی را به صورت مکانیکی تنظیم می کنیم ، بدون اینکه توجه زیادی به آن داشته باشیم. با این حال تغییر عادت های لباسشویی می تواند به شما در پس انداز کردن کمک کند.
در اینجا چند نکته برای بهینه سازی نحوه استفاده از ماشین لباسشویی شما آورده شده است.

تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه

از ماشین لباسشویی خود به درستی استفاده کنید
آیا می دانید تا 95? انرژی مصرفی ماشین لباسشویی شما برای گرم کردن آب استفاده می شود؟ بنابراین با اقدام به این عامل ، بیشترین پس انداز خواهید داشت. چطور؟

از پیشگیری از مصرف خودداری کنید (مصرف 15?). اگر لباس های شسته شده شما بسیار کثیف است ، از توپ های لباسشویی استفاده کنید. این مواد لباسشویی را با هم مخلوط کرده و باعث بهبود کارایی شستشو می شود.
در دمای 30 درجه بشویید. این در اکثر موارد کافی است و بر روی لباس شما ملایم تر است! اگر در دمای پایین تر شستشو می کنید ، مواد شوینده مایع را انتخاب کنید. اینها مؤثرتر هستند زیرا قبلاً حل شده اند.
به برنامه های زیست محیطی طولانی تر اما اقتصادی تر (30 تا 45? صرفه جویی در مصرف انرژی) اولویت دهید.
اگر لباسشویی واقعا کثیف نیست و دستگاه شما اجازه می دهد ، می توانید از برنامه “fast” ، “express” یا “15 دقیقه” نیز استفاده کنید. مدت زمان کوتاهتر این برنامه باعث کاهش مصرف برق می شود.

در کل این سوال در ذهن شما خطور می کند که ماشین لباسشویی چیست؟!

ماشین لباسشویی دستگاهی است که برای شستن انواع مختلف لباس بدون استفاده از تلاش جسمی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم نیست با ماشین لباسشویی لباس ها را با دست مالش دهید یا آنها را فشار دهید تا آب از روی آنها خارج شود. ماشین لباسشویی نیز به عنوان ماشین لباسشویی یا به راحتی واشر گفته می شود. ماشین لباسشویی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به نظارت بر عملکرد آن ، لباس خود را به طور خودکار بشویید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباس را در دستگاه قرار دهید و حالت شستشو را انتخاب کنید. ماشین لباسشویی به طور خودکار مقدار آب و مواد شوینده مورد نیاز خود را مصرف می کند و همچنین به طور خودکار تایمر برای شستشو ، شستشو و خشک کردن را مطابق با حالت انتخاب شده و میزان لباس تنظیم می کند.

زمانی که لباسشویی شما به قسمت برنامه خشک کن می رسد در صورت تراز بودن دستگاه هیچگونه لرزش و صدایی از ماشین مشاهده نمی شود و اگر به طور مثال لباسشویی شما در هنگام شست و شو و خشک کن دارای صدا باشد دستگاه شما دچار مشکل شده است از جمله ایرادات این دستگاهها می توان به تراز نبودن پایه ها ، ضعیف شدن کمک ، شل شدن فنرهای داخل لباسشویی ،

تاب برداشتن شفت و معیوب شدن بلبرینگ دستگاه و ریگلاژ نبودن تسمه و همچنین به معیبو بدن دستگاه و … می توان اشاره نمود که در این صورت می بایستی سریعا با سرویس ماهان تماس حاصل فرمائید و کارشناسان مجرب و متعهد ما به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی به یکایک شما عزیزان می باشند تا در سریعترین زمان ممکن با ارسال تعمیرکار به محل شما در حضور شما مشکل دستگاه شما انجام و دستگاه شما عیب یابی گردد.

تعمیرات ماشین لباسشویی هشتگرد

تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه

از نکات قابل توجه این دستگاه ها می توان به بی صدا بودن هنگام شستشو و هنگام خشک کردن و اگر هنگام شست و شو خشک کن دستگاه شما دارای صدای ناهنجاری باشد دستگاه شما معیوب و دچار نقص می باشد که می توان به ایراداتی نظیر خرابی کاسه نمد خرابی بلبرینگ خرابی شفت خرابی فولی خرابی بوش داخل بلبرینگ و در نهایت دیگ لباسشویی اشاره نمود.

مناطق تحت پوشش

در صورتی که بر روی لباسهای شما لکه ای دیده شود و حتی بوی نامطبوع داشته باشد ممکن است دستگاه شما دچار عیب شده باشد که از ایرادات می توان به جرم گیری داخل لباسشویی ، اتومات نکردن دستگاه ، به اندازه آب نگرفتن دستگاه ، معیبو شدن محفظه هیدروستات و … اشاره نمود که می توان برای حل این مشکلات سریعا با ما تماس بگیرید.

مزیت های ماشین لباسشویی :

دارای عمر بالا بدون هزینه

طراحی جذاب و زیبا

دارای 10 سال گارانتی موتور دستگاه

پشتیبانی و مشاوره دقیق صحیح

دارای برنامه های متوع و مجزا خشک کن و شستشو و …

دارای برند شناخته شده و سابقه بالا

برد و قطعات قوی و مطمئن

موجود بودن قطعات دستگاه در بازار

سرعت شستشوی بالا و از بین برنده کوچکترین بر روی لکه های لباس

و …

مزیت تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه سرویس ماهان :

ضمانت قطعات اصلی مصرفی

ارسال به موقع سرویس کار و سریع

مشاوره رایگان بعد از تعمیر

عدم ارسال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه

تعمیر در محل در حضور مشتری

دارای کادر مجرب و متعهد و متخصص

پاسخگویی 24 ساعته تمام روزهای هفته

تعمیر تمامی برندها ایرانی و خارجی

ارسال قطعات به شهرستان

تعمیرات انواع برد دستگاه ها

تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه

انواع ماشین لباسشویی

بسته به موقعیت بارگیری لباس در ماشین لباسشویی ، دو نوع ماشین لباسشویی وجود دارد: ماشین لباسشویی بالا و بار شویی جلو. هر دو مورد در زیر شرح داده شده است:

1) ماشین لباسشویی بارگیری بالا:

در این ماشین لباسشویی لباس از بالای ماشین لباسشویی بارگیری می شود.

در قسمت فوقانی پوششی وجود دارد که به بارگیری و تخلیه لباس در رگ گرد که عملکرد واشر را انجام می دهد و همچنین شستشو و خشک کن در ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک کمک می کند. ماشین لباسشویی بارگیری بالا توسط افرادی که نمی خواهند بدن را هنگام بارگیری لباس در دستگاه خم کنند ، ترجیح می دهند. این ماشین لباسشویی در بسیاری از نقاط دنیا کاربرد بیشتری نسبت به ماشین لباسشویی بارگیری جلو دارد.

ماشین لباسشویی در حال بارگیری کاملاً خودکار
2) ماشین لباسشویی در حال بارگیری جلو: در این دستگاه لباس از قسمت جلوی آن بارگیری می شود. مطالعات نشان داده است که ماشینهای شستشوی بار جلو ، انرژی الکتریکی ، آب و مواد شوینده کمتری مصرف می کنند و همچنین نتایج شستشوی بهتری را در مقایسه با ماشین لباسشویی بارگیری برتر ارائه می دهند.

ماشین لباسشویی در حال بارگیری جلو

در بازارهای اروپا سهم بازار ماشینهای شستشوی جلو 90? است ، در حالی که در بین ماشینهای لباسشویی بارگیری بالا 10? است. در مقابل ، ایالات متحده 65 درصد از بار را برای بارگیری بالا و 35 درصد برای ماشینهای شستشوی بار جلو دارد.

بسته به کل ویژگی های اتوماتیک موجود در ماشین لباسشویی ، ماشین های شستشوی بالای بار نیز به ترتیب طبقه بندی می شوند: ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک و ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک. اجازه دهید جزئیات این دو را ببینید:

تعمیرات ماشین لباسشویی اندیشه

1) ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک: این وان یا رگ جداگانه برای واشر و خشک کن دارد. دو تایمر جداگانه وجود دارد که امکان تنظیم زمان شستشو و خشک کردن را دارند. برای شستن لباس هایی که مجبورید لباس ها را درون ظرف شستشو قرار دهید ، مقدار کافی آب و مواد شوینده را در آن قرار داده و سپس تایمر را تعیین کنید.

پس از زمان مشخص شده ، ماشین لباسشویی متوقف می شود. می توانید لباس ها را جدا کرده و در آفتاب خشک کنید یا می توانید با تعیین زمان مناسب آنها را تا حدی در رگ خشک کن خشک کنید.

2) دستگاه کاملاً اتوماتیک: در ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک فقط یک وان وجود دارد که به عنوان واشر ، شستشو و همچنین خشک کن عمل می کند. بسته به تعداد لباس یا وزن لباس ، دستگاه به میزان کافی آب و مواد شوینده را به طور خودکار مصرف می کند و تایمر شستشو و خشک کردن را به طور خودکار تنظیم می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که فقط اتصال آب را تأمین کنید ، مواد شوینده را هر از گاهی در فضای انبار خود قرار دهید و لباس را بگذارید ، ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک بقیه کارها را بطور خودکار انجام می دهد.

https://servicemahan.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%87/