سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخراج بیت کوین با استفاده از سرور ابری

استخراج بیت‌ کوین با استفاده از سرور ابری

سرور مجازی ؛ سرور ابری ؛ بیت کوین ؛ کلود ماینینگ

استخراج بیت‌ کوین با استفاده از سرور ابری

 

اگر می‌ خواهید بدون آنکه با مشکلی در مدیریت سخت ‌افزارتان مواجه شوید، بر روی بیت‌ کوین سرمایه‌ گذاری کنید، می توانید به عنوان یک روش جایگزین، با استفاده از سرور ابری بیت‌ کوین مورد نظر خود را به‌دست آورید. به زبان ساده، استخراج ابری یعنی اینکه شما از راه دور از قدرت پردازش دیتاسنتر هایی که امکانات و توان پردازش خود را در سرور ابری به اشتراک گذاشته‌ اند، استفاده می‌ کنید. تنها به یک کامپیوتر خانگی برای برقراری ارتباط و داشتن کیف پول محلی برای بیت‌ کوین به انتخاب خودتان و ... نیاز دارید. با این حال ، خطرات خاصی در رابطه با استخراج ابری وجود دارد که سرمایه گذاران باید قبل از خرید بیت‌ کوین از آن ها آگاه باشند.

 

نکات مثبت

چرا از استخراج ابری به عنوان راهی برای به‌ دست آوردن بیت‌ کوین استفاده می‌ کنیم:

  • وجود یک خانه ی آرام و خنک، بدون سر و صدای دائمی دستگاه های تهویه
  • عدم افزایش هزینه ی برق مصرفی
  • هر زمان که استخراج بیت ‌کوین دیگر سود آور نباشد، دستگاه و وسیله ی اضافی وجود ندارد که مجبور به فروش آن باشیم.
  • نبود مشکلات تهویه ی هوا که ناشی از گرم شدن دستگاه ها است.
  • کاهش احتمال نا رضایتی از کسانی که تجهیزات لازم برای استخراج بیت ‌کوین را تأمین و عرضه می ‌کنند.

 

نکات منفی

به چه دلیل ممکن است مایل به استفاده از استخراج ابری نباشیم:

  • وجود خطر تقلب
  • شفاف نبودن عملیات استخراج بیت ‌کوین
  • لذت چندانی ندارد. (اگر شما از آن افراد عجیب و غریبی هستید که به ساختار سیستم علاقمند هستند)
  • سود کمتر – به هر حال اپراتور ها باید هزینه ‌های خود را تأمین کنند.
  • هشدار هایی بر اساس قرارداد های منعقد شده مبنی بر اینکه بسته به قیمت بیت‌ کوین ممکن است عملیات استخراج متوقف شود.
  • نداشتن انعطاف ‌پذیری و همچنین عدم کنترل کافی بر عملیات استخراج بیت‌ کوین

 

انواع استخراج ابری

در حال حاضر سه روش مختلف برای استخراج بیت ‌کوین از راه دور وجود دارد:

  • استخراج با استفاده از هاست

در این روش برای استخراج ماشین استخراجی که هاستینگ آن بر عهده? شرکت یا فرد عرضه‌ کننده است، کرایه می کنید.

  • استخراج با استفاده از هاست مجازی

در این روش یک سرور مجازی ایجاد می‌ کنید و نرم‌ افزار استخراج خودتان را بر روی آن نصب می‌ کنید.

  • استخراج با استفاده از توان hashing اجاره ‌ای

در این روش بدون آنکه کامپیوتر واقعی یا مجازی داشته باشید، تنها بخشی از توان hashing را کرایه می کنید. ( تا به حال این روش ، محبوب ‌ترین شیوه ی استخراج ابری بوده است. )

 

میزان سود آوری را چگونه تعیین کنیم؟

در مطالب قبلی به روش های محاسبه ی سود آوری استخراج بیت ‌کوین اشاره کردیم. اما سایت های پیشنهادی در آن روش ها برای کار با قابلیت ها و امکانات سخت ‌افزار های شما و نه برای استخراج ابری طراحی شده ‌اند. با این وجود می‌ توانید با در نظر گرفتن دقیق هزینه‌ ها از آن روش های محاسبه در استخراج ابری هم استفاده کنید.

 

محاسبه ‌کننده ‌های میزان سود آوری ( مثلا The Genesis Block ) اغلب هزینه ی برق مصرفی و گاهی نیز میزان سرمایه ‌گذاری اولیه بر روی سخت ‌افزار را از شما می‌ خواهند. از شما می خواهند که هزینه‌ های جاری خود و میزان سرمایه ‌گذاری هایی را که باید یک ‌بار انجام شوند را به صورت واقعی اعلام کنید. بنابراین ، از آنجا که پرداخت هزینه ی برق بر عهده ی عرضه ‌کننده سرور است، می توانید به جای هزینه ی برق، مقدار هزینه ی ماهانه استخراج را وارد کنید. البته فرایند تبدیل و تغییر شیوه ی محاسبه آنقدر ها هم ساده نیست. در ماینر های سخت‌ افزاری می ‌توانید هزینه ی استخراج ماهانه را از طریق ضرب هزینه ی برق ( به ازای هر کیلو وات ‌ساعت ) در میزان برق مصرفی واحد در ضریب تبدیل 0.744 ( نسبت ثانیه در ماه به انرژی بر حسب ژول به ازای هر کیلو وات‌ ساعت ) به دست آورید.

 

اما در مورد محاسبه ی استخراج ابری ، شما باید بر عکس عمل کنید ، زیرا عرضه ‌کننده سرور ابری هزینه ی ماهانه استخراج را ( به صورت واقعی ) به شما می‌ دهد. به این ترتیب لازم است که شما میزان معادل هزینه به ازای هر کیلو وات‌ ساعت را برای ارائه به محاسبه ‌گر استخراج حساب کنید. این کار با تقسیم میزان هزینه? ماهانه استخراج بر ضریب تبدیل 0.744 که قبلا به آن اشاره شد، انجام می ‌شود.

 

قبول خطر در مقابل دریافت پاداش

وقتی دست به استخراج هر نوع ارز دیجیتال می ‌زنید، احتمال مواجه شدن با خطراتی وجود دارد ، اما اگر انتخاب های درستی داشته باشید، می ‌توانید از این کار سود ببرید.

در محاسبات آزمایشی احتمالا مشاهده می کنید که برخی از سرویس های استخراج ابری تنها برای چند ماه سود آور هستند و با افزایش سطح سختی بیت ‌کوین ، احتمالا طی 4 تا 6 ماه و یا پس از آن شروع به ضرردهی می کنید.

 

یک راه ‌حل احتمالی برای رفع این مشکل سرمایه ‌گذاری مجدد بر روی کارها و اقداماتی است که برای حفظ نرخ hashing رقابتی انجام داده‌ اید ، اما این راه یک راه حدسی و احتمالی است.

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد ، احتمال تقلب و سوءمدیریت نیز در فضای استخراج ابری بسیار بالاست. بهتر است تنها سرمایه ‌گذارانی در استخراج ابری سرمایه ‌گذاری کنند که می ‌توانند این خطرات را بپذیرند.

 

قبل از سرمایه ‌گذاری کانال های شبکه ‌‌های اجتماعی را بررسی کنید ، با مشتری های قبلی صحبت کنید و سوالات مورد نظر را از اپراتورها بپرسید.

نکته مهم آن است که قبل از هر سرمایه‌ گذاری ، حتما به اندازه? کافی در مورد سرویس های مختلف استخراج بیت ‌کوین تحقیق کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله خرید هاست ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و آلمان ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/928-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C.html