سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت هاست در کسب و کار آنلاین

هر وب سایتی در سرورهای یک دیتاسنتر در هر جای دنیا میزبانی می شود. هنگام انتخاب هاست ، ممکن است اهمیتی به این قضیه ندهید. با این حال ، هاست نامناسب می تواند تأثیر جدی بر تجارت شما بگذارد. عملکرد ضعیف و طولانی شدن زمان بارگذاری صفحه می تواند منجر به افزایش نرخ Bounce Rate و از دست دادن مشتریان شود.

 

در این مقاله ، انواع مختلف هاست و پلن های خرید هاست موجود را به طور خلاصه شرح خواهیم داد. سپس در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد که چرا انتخاب میزبانی مناسب برای تجارت شما بسیار مهم است و چه معیارهای اساسی را باید در نظر گرفت. با ما همراه باشید!

 

اهمیت هاست در کسب و کار آنلاین

 

اهمیت هاست در کسب و کار آنلاین

 

هر وب سایتی در سرورهای یک دیتاسنتر در هر جای دنیا میزبانی می شود. هنگام انتخاب هاست ، ممکن است اهمیتی به این قضیه ندهید. با این حال ، هاست نامناسب می تواند تأثیر جدی بر تجارت شما بگذارد. عملکرد ضعیف و طولانی شدن زمان بارگذاری صفحه می تواند منجر به افزایش نرخ Bounce Rate و از دست دادن مشتریان شود. خبر خوب این است که با یک هاست مناسب ، می توانید از این مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. آپتایم سرور مجازی و آپ بودن همیشگی وب سایت و بالا بردن سرعت سایت می تواند برای مشتریان شما خوشحالی به ارمغان آورد و از وقفه در تبدیل بازدیدکننده به مشتری دائمی جلوگیری کند. به عبارت دیگر ، حفظ جریان درآمد مطمئن و ثابت بسیار مهم است.

 

مقدمه ای بر هاستینگ

هر وب سایتی نیاز به میزبانی دارد. برای آنلاین نگه داشتن سایت خود ، به ذخیره فایل های آن در سرور مجازی در هر نقطه از جهان نیاز دارید. با انتخاب پلن مناسب برای خرید هاست ، شما در واقع یک سرور فیزیکی برای استفاده از وب سایت خود، فضایی را برای ذخیره سازی اجاره می کنید. انواع مختلفی از میزبانی وب وجود دارد که سه گزینه اصلی عبارت اند از:

 

شما می توانید تعداد زیادی سایت را بر روی سرور مجازی خود پیاده سازی کنید. سرورهای اشتراکی برای سایت های ساده و ایستا طراحی شده اند که هنوز ترافیک زیادی دریافت نمی کنند. پس با توجه به فایل های سایتتان و ترافیک ورودی سایتتان باید تصمیم بگیرید که سرور اشتراکی یا سرور اختصاصی تهیه کنید.

 

در صورتی که وب سایت شما بر روی سرور اشتراکی ( سرور مجازی VPS ) میزبانی می شود، احتمال اینکه عملکرد سایر سایت ها بر روی سرعت و امنیت سایت شما تاثیر بگذارد وجود دارد. احتمال دارد که ترافیک وب سایت شخصی دیگر در سرور بالا باشد و منابع سرور را در صورت عدم محدود سازی بسیار مصرف کند و باعث کند شدن سایت شما شود. در این صورت به احتمال زیاد، شما یک سرور اختصاصی برای وب سایت خود انتخاب خواهید کرد. این قدرتمند ترین انتخاب است ، هرچند که گرانترین انتخاب هم است.

 

چرا میزبانی وب برای تجارت شما اهمیت بسیار دارد؟

1. وب سایت شما نیاز به قابل اعتماد بودن دارد

به عنوان یک صاحب وبسایت ، مهم است که سایت شما همیشه کار کند و آپ باشد. اگر سرور خراب شود ، وب سایت شما نیز دان میشود ، که می تواند منجر به از دست رفتن تجارت شود. شما نمی دانید چه کسی چه زمانی به وب سایت شما مراجعه می کند و شاید قطعی و خاموشی سرور مجازی بر فروش شما تاثیر بگذارد.

 

البته همه سرورها برای به روزرسانی و نگهداری ، گه گاهی خرابی دارند. با این حال ، یک هاست با کیفیت باید این زمان دان تایمی را از قبل پیشگیری کند تا بتوانید جلوی ضرر های احتمالی را بگیرید. اگر شرکت ارائه دهنده هاست شما خدمات و محصولات ضعیفی ارائه می دهد، شاید این نشانه ای باشد که وقت آن است یک شرکت دیگر را در نظر بگیرید و فایل های خود را انتقال دهید. به عنوان مثال ، اگر کسب و کار شما فروش ویژه ای را در پی دارد که باعث افزایش صعودی بازدید کنندگان و ترافیک می شود ، تنها چیزی که می خواهید این است که وب سایت شما کند یا حتی آفلاین نشود. یک هاستینگ مطمئن باید بتواند نیازهای شغلی شما را در هر شرایطی بر طرف کند.

 

2. تجارت در حال رشد به میزبانی مقیاس پذیر نیاز دارد

برخی از مشاغل موفق شامل سازمان برنامه ریزی برای رشد است. این بدان معناست که شما به یک هاستینگ احتیاج دارید که بتواند با شما مقیاس بخورد. درست همانطور که ممکن است فروش باعث افزایش ترافیک شود ، ممکن است در ساعات اوج به سرور مجازی اضافه بر سازمان احتیاج داشته باشید ، یا ممکن است ترافیک سایت شما به سرعت شروع به رشد کند.

 

3. هاست بر امنیت سایت شما تاثیر دارد

یکی دیگر از عوامل مهم برای مشاغل آنلاین امنیت وب سایت است. این امر به ویژه برای سایت هایی که اطلاعات پرداخت و سایر اطلاعات شخصی مشتریان را در اختیار دارند ، بسیار مهم است. سایتی که امنیت آن به خطر افتاده می تواند منجر به از دست رفتن داده ها و حتی نقض حریم خصوصی مشتری شود.

 

بنابراین ، انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات هاستینگ که می توانید به آن اعتماد کنید ، بسیار مهم است و همچنین انتخاب پلنی که پاسخگوی نیاز شما باشد. پلن های مختلف با ویژگی های امنیتی مختلف همراه است. خیلی به ندرت، هاست اشتراکی می تواند ایمن تر باشد. سایت شما ممکن است در برابر حملات آسیب زننده روی کل سرور آسیب پذیر باشد ، حتی اگر هدف سایت دیگری باشد. از طرف دیگر ، بسیاری از شرکت ها ویژگی های امنیتی اضافی را ارائه می دهند که برخی از آنها به ویژه برای VPS و هاست اختصاصی طراحی شده اند. همچنین می توانید از گواهی SSL ا(Secure Sockets Layer) برای محافظت از اطلاعات خود و مشتریان (از جمله شماره کارت اعتباری و رمز های ورود) استفاده کنید.

 

4- موارد مربوط به خدمات به مشتری

مورد آخر ، اما با اهمیتی کمتر ، خدمات ارائه شده به مشتری مانند پشتیبانی است. بسیاری از شرکت های هاستینگ پشتیبانی درجه یک را برای کمک به شما در صورت وقوع مشکل در حل مشکلات ارائه می دهند.

 

در نظر بگیرید تجارت شما به تازگی وب سایت جدید خود را دوباره طراحی کرده است ، اما اکنون متوجه شدید که سایت بسیار کند است. شرکتی مناسب است که برای کمک به شما در بهینه سازی عملکرد آن ، مانند مقیاس بندی تصاویر برای بارگذاری سریعتر یا ارزیابی سایت شما و بررسی اینکه سیستم شما نیاز به بروز رسانی دارد یه خیر اقداماتی را انجام می دهند، و شما نیز می توانید در صورت بروز مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید و در مورد مشکل خود و راه حل برطرف کردن آن راهنمایی بگیرید.

 

امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و حتما موارد بالا را در زمان انتخاب پلن هاستینگ خود در نظر بگیرید تا رشد صعودی داشته باشید و مشتریان خود را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ، خرید سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و آلمان ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 66015891 تماس بگیرید تا با اعضای بخش پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.

https://www.novinhost.org/blog/908-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.html