سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا هاست ابری برای مشاغل کوچک مناسب است؟

مشاغل کوچک غالبا احساس می کنند در مقابل شرکت های بزرگ که پول ، قدرت و منابع بیشتری برای دستیابی به مشتریان بالقوه دارند ، رقابت می کنند. با این حال ، هاست ابری و اینترنت راهی عالی برای برابری در مبارزه با تجارت های بزرگ و حاضر شدن مشاغل کوچک در زمین مبارزه برای دستیابی به مشتریان است. در این مقاله به بررسی پنج دلیل مناسب بودن هاست ابری برای کسب و کارها و مشاغل کوچک می پردازیم. با ما همراه باشید!

 

چرا هاست ابری برای مشاغل کوچک مناسب است؟

 هاست ایران , هاست ارزان , خرید هاست

  1. مقیاس پذیری راحت

هدف صاحب مشاغل کوچک رشد شرکتشان است ، آنها به احتمال زیاد به یک ارائه دهنده هاستینگ قوی نیاز دارند که بتواند نیازهای رو به رشد وب سایت را تأمین کند. در حالی که ممکن است صاحبان وب سایت به برنامه های ارزان تری مانند هاست اشتراکی در ابتدا جذب شوند ، به احتمال زیاد در آینده به طرحی احتیاج دارند که بتواند با مشاغل خود در خط مقدم موتورهای جستجو باشند. هزینه تغییر پلن ها می تواند زیاد باشد ، همین مسئله هاست ابری را برای مشاغل کوچک بسیار جذاب می کند.

مزیت هاست ابری این است که فاکتور فقط شامل منابع مورد استفاده می شود. اگر یک وب سایت دارای فایروال های ترافیکی باشد (مانند زمان های فروش جمعه سیاه) ، یک ارائه دهنده هاست ابری می تواند ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت هدایت کند. صاحبان مشاغل کوچک به دلیل خراب شدن وب سایت خود از تله های ترافیکی هرگز دوباره فروش خود را از دست نمی دهند.

 

  1. امنیت بالای هاست های ابری

امنیت سایبری باید به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک در صدر فهرست اولویت ها باشد. اگر مشتریان اطلاعات شخصی مانند آدرس صورتحساب ، شماره کارت های اعتباری و آدرس های ایمیل را به اشتراک می گذارند ، می خواهند مطمئن شوند که اطلاعات آن ها در امان می ماند.

هاست ابری یکی از امن ترین شکل هاستینگ است زیرا تمام اطلاعات در ابر ذخیره می شوند. برخلاف دیگر اشکال هاستینگ که به سرورها متکی هستند ، سرویس های هاست ابری به دلیل نگهداری سرورها هرگز افت نمی کنند. صاحبان مشاغل کوچک همواره اطمینان خواهند داشت که سرور دیگری در شبکه ابر وجود نخواهد داشت تا وب سایت خود را به راحتی اداره کند.

علاوه بر این ، اثر "همسایگان پر ترافیک" از بین می رود. اگر یک وب سایت اسپم یا آلوده در همان سرور مجازی میزبان باشد ، می تواند باعث کند شدن یا آلودگی سایت باشد. اما ، با داشتن هاست ابری ، سرور ابری دیگر می تواند قدرت وب سایت خود را به دست بگیرد.

 

  1. پشتیبان گیری و بازیابی خودکار

اگر اتفاقی در وب سایت مشاغل کوچک پیش نیاید ، صاحبان می خواهند مطمئن شوند که هرحال می توانند داده ها و سایت را بازیابی کنند. با وجود بسیاری از مشکلات دیگر هاستینگ ، ممکن است صاحبان وب سایت نیاز به تهیه نسخه پشتیبان به صورت دستی یا هزینه های قابل توجهی برای هر نسخه پشتیبان داشته باشند. در این وضعیت با هاست ابری مدیریت شده ، این کار به طور قابل توجهی آسان تر می شود. ارائه دهنده همه چیز را در مورد باطن وب سایت از جمله پشتیبان گیری و مدیریت سرور مدیریت خواهد کرد.

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، این بدان معناست که نگرانی در مورد هر ماه کمتر وجود دارد. از بین رفتن داده ها برای مشاغل باعث ضرر می شود و هاست ابری باعث می شود که این خطر تقریبا از بین برود.

 

  1. ادغام ساده برنامه ها

یک وب سایت می تواند بسیار قدرتمند باشد و برای متناسب سازی نیازهای خاص از طریق ادغام برنامه ها سفارشی سازی شود. برای کسانی که دارای وبسایت تجارت الکترونیکی هستند ، ممکن است آنها برای تسهیل تجربه کاربر از استفاده WooCommerce یا یک برنامه سبد خرید استفاده کنند. یا ممکن است صاحب کسب و کار کوچک بخواهد از یک برنامه تقویم در وب سایت خود استفاده کند تا مردم بتوانند رویدادهای آینده را ببینند. از طریق هاست ابری ، ادغام برنامه های مختلف آسان است تا اطمینان حاصل شود که وب سایت به بهترین وجه نیازهای مشتریان را برطرف می سازد.

 

  1. ذخیره سازی پیشرفته

هاست ابری ، استفاده از ویژگی های ذخیره سازی پیشرفته را آسان تر می کند. نوع دیگر هاستینگ به صاحبان وبسایت نیاز دارند تا برای بهینه سازی و پیاده سازی ویژگی ها زمانی را صرف آن کنند ولی هاست ابری کاملا حواسش به این موضوع هست. ممکن است مانند یک جایزه کوچک به نظر برسد ، اما می تواند به سرعت وب سایت کمک کند و تجربه کاربری بهتری را برای بازدید کنندگان سایت فراهم می کند!

 

چگونه بهترین هاست ابری را برای مشاغل کوچک خود پیدا کنید

قبل از انعقاد قرارداد طولانی مدت با ارائه دهنده هاستینگ ، حتما تحقیق کنید که کدام یک ممکن است برای شما مناسب باشد. نظرات مشتریان را بخوانید تا ببینید که در مورد ارائه دهنده مورد نظر چه چیزی را پسندیدند یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط نوین هاست از جمله ثبت دامنه ، خرید هاست ایران و خارج ، سرور مجازی در لوکیشن های مختلف ، سرور اختصاصی ایران و خارج ، هاست ابری و سرور ابری ، به www.novinhost.org مراجعه کنید یا با شماره 91070308 تماس بگیرید تا با اعضای بخش فروش و پشتیبانی ما صحبت کنید. پیروز و سر بلند باشید.